مانور عاشقان ولايت و ادامه سقوط

Thursday, December 15, 2005

پوشش خبري رزمايش"عاشقان ولايت" در جنوب کشور، مأموريت عکاس ها،خبرنگارها و تصويربرداراني بود که روز سه شنبه ۱۵ آذر در هواپيماي سي ۱۳۰ نشسته بودند و به خاطر نقص فني هواپيما ۶ ساعت معطل شدند تا بميرند. رهبر معظم انقلاب، دو روز پس از اين فاجعه پيام تسليت دادند.
سردبير روزنامه همشهري هم به خاطر تهديد به افشاي اسناد و مدارکي مربوط به سقوط هواپيما از سوي وزير اطلاعات احضار و تهديد شد. محسني اژه اي که هم اکنون وزير اطلاعات است پيش از اين عيسي سحرخيز را در يک نشست رسمي گاز گرفته بود.
رئيس سازمان بنياد شهيد هم به سازمان هاي بنياد شهيد در تمامي استان ها اعلام کرده است مانع از خاکسپاري قربانيان هواپيماي سي ۱۳۰ در قطعه شهدا شوند. وي اين قربانيان را شهيد ندانست و بنياد شهيد را هم از پرداخت هر گونه حق و حقوقي که به خانواده شهدا بايد پرداخت شود منع کرده است.
از همه بامزه تر اين که هواپيماي تيم خبري دوم که پس از سقوط هواپيماي نخست به رزمايش عاشقان ولايت اعزام شدند نيز دچار نقص فني شده و هنگام فرود چرخ هايش باز نمي شده. اين هواپيما يک ساعت در آسمان سرگردان بوده تا چرخ هايش باز شوند و امکان فرود پيدا کند.
20 آذر 1384

Balatarin Donbaleh Mohandes Delicious Digg Stumbleupon Furl Friendfeed Twitter Facebook Greader Addthis to other Subscribe to Feed

0 نظرات:

Post a Comment