دوباره همان ایستگاه، همان قطار، همان چمدان

Thursday, March 18, 2010

پنج سال پیش یعنی اواخر بهمن ماه سال 1383 تمام زندگی‌ام را که البته زندگی نحیفی بود به یک چمدان 35 کیلویی تبدیل کردم و از ایران به آلمان رفتم. «ایستگاه» را هم درست در آخرین روزهای اسفند در فرانکفورت کلید زدم.

پس از سه ماه زندگی در آلمان به ایران برگشتم. چمدان 35 کیلویی را باز کردم و زندگی کردم. پنج سال گذشت. ایستگاه پنج ساله شد؛ من 34 ساله. پاییز امسال چمدانم را دوباره بستم. دوباره زندگی نحیفی که پنج سال عمر داشت به 35 کیلو تبدیل شد.

ایستگاه درست در اسفند ماه، یعنی ماه تولدش به دستور «کمیته تعیین مصادیق پایگاه‌های غیرمجاز اینترنتی» در بلاگفا مسدود و حذف شد. حالا دوباره ایستگاه درست در سالروز تولدش دور از ایران کلید می‌خورد. سوزنبان پنج سال پیرتر شده است...

لابه لای پست های تازه‌ای که از این پس می‌نویسم، می‌کوشم تا هرچه سریع‌تر آرشیو پنج ساله‌ی ایستگاه را اینجا منتقل کنم.

ایستگاه قبلی را حسین نوروزی عزیز طراحی کرده بود. اما طراحی و بازسازی ایستگاه جدید در بلاگ اسپات کار بهنام قلی‌پور دوست و همکار عزیز و قدیمی است.

27 اسفند 1388

Balatarin Donbaleh Mohandes Delicious Digg Stumbleupon Furl Friendfeed Twitter Facebook Greader Addthis to other Subscribe to Feed

2 نظرات:

ابراهیم مهتری(کلاغ سیاه) said...

baradar reza omid beresidan beistgah rasti age man nabudamo to residi yadet bashe sir nafas bekeshi dar in hava

لیلا ملک محمدی said...

مبارکه
خیلی خوب شده پیرمرد
امیدوارم سفر بعدی چمدونت سه هزار و پونصد کیلو بشه

Post a Comment